Godmorgon

Vaknade för ngn timme sen kanske :D
Idag ska jag städa mitt rum, duscha i typ en timme (a)
Sen kommer viktor hit :D <3 Stannar tills på lördag ^^
AWESOME :D <3

Idag när jag vaknar ligger jag på mage med en katt under armen, en på ryggen och en nere vid fötterna xD
Har så sjukt galna katter xD Men men dom är söta :') <3

Måste även påminna om att jag fortfarande letar foderhäst :D så vet ni ngn är de bara o säga till ^^ <3

Bild från första gången ja "tävlade" baron, en maskeradhoppning :D Han går inte speciellt snyggt och jag sitter i stolsits -.-' men han var mer i luften än på marken då xD

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

En travare? ser ut så :)

Har själv en.

2011-01-05 @ 19:13:18
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0