Olyckan

Blev sparkad av en häst i somras. I torsdags förra veckan var det ett halvårsen. Jag älskar mille otroligt mkt och skulle inte tveka en sekund på att sitta upp på hästen igen :D Så otroligt fin :') har kört honom en gång efter det och det gick super! men jag önskar verkligen av hela mitt hjärta att jag får sitta på den hästens rygg en sista gång :) <3
Men iaf jag har fått ett fult långt ärr i vid ögonbrynet men det är inget som stör mig ^^ Har liksom lärt mig o leva med det. Det kliar dock fortfarande en ehl del och kan värka då och då. Men det har läkt så pass mkt så mitt öga ser ungefär ut som andra ögat ( mitt ögonbrynsskinn typ hängde ner under ögat svårt o förklara xD) slänger upp några bilder :D
Ja och mille ^^   hästen ja skulle rida in som ja ramlade av när han helt plötsligt flög rakt upp i luften och sparkade mig över vänstra ögat :O
Mill rotation kallad mille :) <3
Efter olyckan precis när ja hade sytt, ajaj ^^
Precis efter jag hade sytt på ett ungefär. 3-5 timmar efter sparken tror jag.

Dagen efter.

En vecka efter tror jag, tagit bort stygnen.

några månader efter, sådär hängde mitt ögonbryn ner ett bra tag, har försvunnit nu i nov..
Så det tar lång tid, och det är inte klart än. 
Min arm knäcker fortfarande ibland, skrev inget om den innan men den landade jag på och vrickade till. Det är typ ett lås i handleden nu som knäcker om man håller handen på samma ställe ett tag eller sminkar sig eller borstar håret, kan även göra det när jag rider då och då. Jag slog oxå ihop mina tänder och fick fraktur på sex tänder. Dom är bra nu och värker inte lika mkt längre men är otroligt obehagligt om man tar på dom..

Sååå tänk er för och säkerheten först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0