Om mig

Tänkte berätta lite om mig då.

Jag heter Emma Hjortsöe och är den enda levande människan på hela jorden med det namnet och stavelsen på namnet. Jag är 16 år och har ridit på ridskola i 4 år men slutade på ridskolan jag red på för två veckor sen. Där har jag haft tre olika sköthästar och tävlat både dressyr & hoppning på ridskolans hästar. Tävlade första gången våren -08 då hade jag bara ridit i ca ett år. Tävlade hoppning på C-poonyn lukas, och dressyr på C- ponnyn midnight. Min allra första sköthäst var Pepito en sötbusig B-ponny som man verkligen älskar av hela sitt hjärta, växte sedan ur honom och bytte till Imre en galen älglik D-ponny såg alltid oskylig ut även fast han varit dum ;) Sedan blev det Midnight en ponny jag älskar otroligt mkt, min älskade svarta springare. Jag kunde ge allt i världen för hans skull. Jag önskar jag hade tillräckligt med pengar till att köpa denna underbara C-ponny, men det är pengar alltid pengar som är problemet. Jag skulle gärna vilja bara åka och sadla honom sent på kvällen och rida långt långt långt här ifrån. Men man kan inte få allt här i livet eller ? Nu är jag medryttare på min kompis travare Baron, underbart söt häst det där :) Jag har tre katter, älskar dom otroligt mkt. Söta som bara den :D Kenny starfighter, kelig & söt otroligt stark personlighet och ska alltid vara i ansiktet o kela. Missy är en riktigt bitch och det passar bara henne när det ska kelas ;) Conny är nog det mest irriterande katt man kan hitta, så sjukt irriterande så man bara vill strypa honom ibland men så är han bara förjävla söt så säger man åååååååååh och dör en liten stund, han är son till kenny & missy verkligen pappa upp i dagen ^^ Min hund smack, omg vad jag älskar den hunden, han har varit med mig i tolv år och vet inte hur jag ska klara mig utan honom, vet inte hur länge han klarar av att leva heller :( han är ju över tolv år så det är inte så konstigt, han orkar inte hoppa ner från soffor osv, har börjat läcka när han blir kissenödig. Och igår när jag gick ut med honom grät jag hela tiden :'(
Ja det var väl det det som är typ mest intressant om mig i think, men fråga på om mig :D Inga frågor är för dumma (oftast) bara svaren ;) fega inte :D

Sen så är det så att jag har tänkt o låna en häst ^^ stor C till liten häst :) helst viktbärare. Och hoppglad :D
Vet ni ngn som lånar ut en ? :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag har en maxad c .. fast han stannar hemma xD

2010-12-29 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0