Good night! :D

Tänkte gå och lägga mig nu.  Glöm inte att ge mig förslag jag kan göra på bloggen osv :D små tävlingar osv (y)
Imorgon är det ridlektion :D Och då ska jag även prata med Eva-lena om att hyra ridhuset på lördagen(troligtvis om det inte är upptaget isf blir det söndag) Och så ska jag prata med Eva-lena om jag kan va med på hoppträningarna med antingen Jaspis eller Shivas, kanske Baron om jag får för Anna. Om det blir på en ridskole häst får det va varannan måndag eller om jag har Baron får det va en gång i månaden iom att det är en bit att åka och det är rätt dyrt. Och han är inte riktigt helt igång en så det får ju inte bli för mkt till en början.  Sen så behöver jag färg råd :O
Vilken färg passar till Baron ?
Bilden är ju redigerad så den är ju mörkare än irl ^^
Förlagen är fritt fram! Inga är för dumma :D bara en tanke såhär vad man skulle kunna ha eller så ^^
Tror inte direkt att jag ska köpa några grejer till honom men man kan ju alltid komma med ett förslag till Anna som man kan ha på tävling. Men vi ska bara starta cr nu i början för att han är inte hoppad så länge och i dressyr behövs det ju bara schabrak och då blir det ju självklart vitt ^^
Men om ni vill kan ni ge mig en bild med utrustning man kan ha på honom :D typ sån som mitt tidigare inlägg om den blåa outfiten jag lånade från Joanna :P Och inom prissumman 2000 kr ? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0