ngt sådant.

fTänkte mig något sådant här, kan de vara bra för en häst som behöver lära sig att grejer inte är farliga osv?
Klaga inte på hur ja målar i paint xD slarvade som fan xD
Failade lite här o var :P
60m ska stå vid långsidan, hoppas ni fattade det xD
Hindrerna är skit snygga tkr jag xD
men man kommer i trav på travbommarna, kommer i trav mot studsen och ska landa i galopp fortsätta över galoppbommarna till vattenhindret(skit snyggt tkr jag xD) saktar av till trav (skulle vara ett rött streck under det gröna för det spelar ingen roll vad man har för gångart mellan bommen och hindret) fortsätter i galopp mot oxern och rider till min dö snygga mur (y) och galopperar en bit o saktar av till trav. Sen är man klar xD haha jag suger hårt (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0