Ny header :D

Header jag skulle ha passade inte så joanna fick göra en :) Och jag satt bredvid och sa vad hon skulle göra (y)
Tkr den blev asbra :D
Har fixat as tuffa grejer ^^
Så jag tänkte ha veckans ekipage, hiss lr diss, veckans blogg & andra tävlingar på bloggen :)
Vi drar redan igång med veckans ekipage :D

Såhär går det till :
*Ni ska ha en så matchat outfit som möjligt.
*Skicka bilden till min msn [email protected]
*det spelar ingen roll vilken gren det är i. Kan va hopp,dressyr,galopp ja vad som helst :)
*Annars kan ni lägga upp den på eran bdb & skriva "jag är med i @desperatflikkaa , www.desperatflikkaa.blogg.se tävling veckans ekipage"
* Ni får anmäla er hur många gånger ni vill till veckans ekipage :)
*Om ni vinner får ni reklamering om eran blogg & bdb både på min blogg & bdb
*En vinnare utses varje fredag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0