Ny start. IGEN!

Då kör vi på nystart i bloggen. IGEN!  Mitt bloggande går ingen vidare bra.
Men tänkte att jag faktiskt skulle ta det väldigt seriöst den här gången. Typ ha små tävlingar osv :)
Som te.x ngt liknade "hot or not", "hiss lr diss", "dagens outfit", "veckans snyggaste ekipage" & "veckans blogg". Typ såna grejer eller va tkr ni ? :) Och det ska vara för det mesta en hästblogg. Kan väl komma upp ett o annat om mitt privatliv. Men det ska inte vara mkt tjöt om det. Det lovar jag :D Tänkte även att jag skulle ha frågestund varje eller varannan månad :)

Jag ska lägga mitt liv till bloggen denna gången :D I promise <3

Tänkte ha denna som header, men vet inte hur man fixar de xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0