sjuk.

Har varit sjuk ett jävla bra tag nu -.-'
Var på vårdcentralen idag och tog prov och gjorde lite undersökningar, skrev ut ett recept på ngn special nässpray och tog blodprov :S
Hatar o ta blodprov. Det gör ont och det är äckligt. Fatta att ja inte har mkt blod kvar!! (ironi, hjärtat tillverkar alltid nytt blod. man kan bara förbloda om man itne får stopp på en blödning. Inte om man blöder flera gånger under ett år) Men iår har jag tagit två blodprov, blivit sparkad av en häst. Lagat samma tand tre gånger blödde två av dom gångerna.. tjejgrej, piercingarna osv ! Gud va mkt blod ja skulle ha förlorat om hjärtat inte gjorde nytt blod xD
Det snöar på som fan, det är fint :) Synd bara att det är så kallt och halt och att snöröjarna i mullsjö suger!
Ridlektion imorgon, och seriöst jag skiter i om jag har 35030605 graders feber osv.. Jag SKA rida imorgon :D
Och jag SKA  rida baron i helgen :) ska försöka få tag på en transport med vinterdäck så att vi kan köra baron från Anna till ridskolan. Tänkte hoppträna lite smått på "udda" hinder så som mur,grind,vatten & infångare. Tror faktiskt det kommer gå jätte bra för snällare häst får man leta efter :D Men måste verkligen få tag på en transport :O
Ngn som har eller vet ngn som har en transport med vinter däck som man kan låna ? Blir nog bilder iaf filmer isf :)
Och jag har såååååååå julklapp sugen så de finns inte :O! 
Bild snodd från joannamullerflodin.blogg.se kolla den :D
Vill ha dom här grejerna till baron !! Iaf schabraket och lindorna ^^
Skulle va perfekt tävlings outfit alltså :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0