bloggtorka-.-

Vet inte riktigt vad jag ska blogga om :O
Jag har ju försökt starta veckans ekipage, men det händer varenda gång att det händer ngt så jag inte bloggar -.-
Meeeeen vad tkr ni att jag ska göra ? ^^
Ge mig förslag ? :O
Det är ju inte alls många som besöker eller kommenterar bloggen :(
Men ska nog ha veckans blogg, för både häst/djur bloggare & "vanliga" bloggare.
Veckans ekipage har jag ju försökt med massa gånger och nu ska jag nog äntligen ge det en chans ^^
hissa & dissa osv?

Har ju inte så många läsare & inte så många som kommenterar så jag antar att jag måste göra bloggen roligare ? :O

Men vad tkr ni ? :O

Kanske någon som vill starta blogg tsm ?

Öppen för förslag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0