inget.

Finns verkligen inget o skriva om :O 
Minns inte när jag bloggade senast?
Sjukt tråkigt när man inte har ngt o skriva, och det är ju ändå ingen som läser eller så :o

Kan väl berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna..
I torsdags red jag Ra som vanligt :)
Vi övade på förvänd galopp, fattningar och avsaktningar :)
Eftersom ra är runt 170-180 cm i mkh har lilla jag på bara 148 cm och 48 kilo svårt att hålla igång honom i förvänd galopp så han bröt av lite då och då :)
Men gick helt okej tkr jag :D
Men han va rädd för de ramlade ner snö ifrån taket så han gjorde en halv galopp piruett men jag satt kvar :)
Sen så la han av ett sånt JÄVLA bocksprång men satt oxå kvar :)
Sen så kom ridläraren in efter TJUGIO MINUTER när vi ber en tjej hämta henne och säger : Vad vill ni ?!
Liksom vi betalar för lektionerna och då ska vi rida mellan 20.00 -21.00
Och jag och joanna hade börjat arbeta dom i form och gjort skänkelvikning och då säger skriker hon på oss :
Jag vill aldrig någonsin mer att ni försöker arbeta dom i form och gör skänkelvikning precis när ni börjar rida dom, dom ska gå på långtygel..
Liksom inte så att jag hade skrittat runt i 15 min på lång tygel då?!
Blir så jävla sur -.-
Hon tänker fan bara på hoppning och inget annat..
Ska prata med evalena om att inte rida lektion mer, isf dagar då inte ridläraren tränar...
Och då finns det ju bara måndagar och tis eftersom  jag hopptränar varannan ons..
Fredag-gjorde inte mkt, va sjuk.
Lördag- Åkte till min kompis i habo :)
Söndag- träffade Viktor en stund :)
Måndag- skola, möte i skolan
Tisdag- skola, möte i skolan
Idag- sitter och har lektion atm, senare på träning ska tove komma och fota :D
Imorgon- skola, ridlektion.. -.-
Fredag- Söndag viktor är här :D

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag läser :)

Skulle inte du byta ridskola??

2011-02-23 @ 15:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0