Saknar <3

Jag började tänka på den underbara lilla Mr lodion, en så fin häst. Han var ju bara några år man hade så stor tillit till mig och Anna. Och jag saknar honom så otroligt mkt, rätt obegripligt att han är borta, så ung :(
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva :(
Jag minns när jag satt på honom en gång, han skrittade på som ingenting :')
Såå synd att han inte överlevde :( Stackars Lodion :'(

Mr Lodion jag saknar dig :(
R.I.P <3

En bild säger mer än 1000 ord.
En liten nyfiken travare & en ohanterbar ardenner och en liten flicka på 145 cm i en bild..
När jag ser denna ser jag trygghet och tillit.
Det var bara jag som gillade greven ^^
Saknar er båda två :(
Jag har ingen aning om vart greven finns nu :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0