Sen uppdatering :(

Förlåt för sen uppdatering :(
Men väntade på bilderna från Hanna kyrkeryd som hon tog i tors, dock bara tre st ^^
Men först var det tävlings möte i stallet och ja ska få tävla Lukas i hoppning och det är träning varje onsdag jämn v kl 19.00 ^^
Taggar som tusan :D men har inte ridit honom på 3 år och det första ja ska göra är att hoppa honom när hanna åkte av honom och bröt nyckelbenet efter ett lågt hinder är gaaaanska läskigt :O

Sen var det ridlektion då och jag fick Ra :D
Hoppning igen och vi övade på en svår sväng och att ta hjälp av yttertygeln, ibland gick de bra och ibland gick de mindre bra^^
Visa hopp va så stora så ja flög ur sadeln men ja ramlade aldrig av xD
Idag var han för de mesta seg men hade kulsporrar i början sen tog ja av med dom, han funkar bättre med vanliga allround sporrar.. Han svängde undan två gånger oxå men sen gick det bra :D
Helt okej tkr ja faktiskt ^^

Jag och ra som inte stod jätte fint och precis när hanna tog rörde han på huvudet xD

Där tog han istället ett steg bakåt xD
Men se hur långt upp mina ben är på bilderna, det är hoppläder.

Midnight och jag i våras, hoppläder xD

Midnight,jag & Ra xD liksom kolla skillnaden xD höhö:D <3


Kommentarer
Postat av: Joanna Müller Flodin

Höhö, de såg asbra ut :D <3

Och nu taggar vi Gota cup :D:D:D:D <3

2011-02-05 @ 01:41:08
URL: http://joannamullerflodin.blogg.se/
Postat av: Hanna Kyrkeryd

Det kommer gå bra Emma. Bara för att jag bröt nyckelbenet behöver det inte betyda att du kommer göra det också :O :D<3

2011-02-05 @ 01:54:18
Postat av: Michelle

Svar: Ja visst är han söt!! :D <33



Du och Ra är jätte söta ! :D

2011-02-05 @ 01:59:38
URL: http://dressyrgalningen.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv: Yey :D <3 Ja , jag får tjata!!!! :D Måste ha ridbilder och FILM. :) <3



va bra, då får jag starta veckans ekipage då ;)

2011-02-05 @ 02:14:32
URL: http://dressyrgalningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0